23948sdkhjf

Ytterligare en träningsaktör till Bibliotekstan

På Norrmalmstorg 1 öppnar det svenska sportmodevarumärket Aim’n en pop-upbutik den 25 augusti. Samma datum släpper modevarumärket också sin höstkollektion.

Aim’n grundades 2014 av Tekla Acs och Helen Van, och säljer via e-handel till flera marknader. Butiken blir företagets första i Stockholm.

Under augusti ska bolagets nya lager också stå klart i Halmstad, där varumärket också har en fysisk butik sedan innan.

Vi tror på att finnas där våra kunder finns, och det känns spännande att få öppna en pop-up butik i Stockholm i en inspirerande miljö som passar vårt varumärke perfekt. Genom pop-up-konceptet kommer vi att erbjuda en unik shoppingupplevelse, guida kunderna rätt i vårt sortiment och samtidigt visa upp våra efterlängtade nyheter. Det känns helt rätt i tiden att göra Aim’ns första pop-up satsning här i Bibliotekstan och vi ser fram emot att få träffa våra kunder face-to-face, säger Tekla Acs, medgrundare och kreativ chef på Aim’n i en kommentar.

Tidigare i år har ett hälsokluster börjat växa fram i Bibliotekstan, där bland annat träningsredskapsförsäljaren Technogym öppnat en butik. 

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Facket kritiserar Dollarstores arbetsmiljö
MQ Marqets Ingvar Larsson om resultatet: ”Vi har hittat vår position”
MQ Marqet når över miljarden
Här väntar ny sportsatsning om 900 kvadratmeter
Utmanande kvartal för BHG – redovisar förlust
H&M planerar minska med 100 butiker netto
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094