23948sdkhjf

Nytt samarbete för Centra

Centra, e-handelsplattformen där bland annat Chimi eyewear, Hestra och Eton har sin hemvist har inlett ett samarbete med Madden Analytics.

Samarbetet syftar till att erbjuda möjlighet till bättre lagerprognoser och öka köpprecisionen genom Maddens SaaS-verktyg. 

Vi strävar efter att samarbeta med de bästa teknikpartnerna i branschen för att lösa avgörande problem för våra användare, och ämnet prognostisering och planering av lager är högst upp på agendan för alla D2C-företag. Vi är imponerade av teamet bakom Madden Analytics och deras lättanvända tjänster, och ser att de kommer att vara ett bra komplement till vår partnerportfölj. Madden används redan av flera av våra kunder och kommer sannolikt att bli ett viktigt verktyg för många fler framöver, säger Martin Jensen, vd för Centra i en kommentar.  

Centras kunder kommer inom samarbetet erbjudas en prövoperiod och ett lanseringspris. 

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Nordby över fyra miljarder igen – siktar på rekord 2023
Tackar för sig efter 55 år
Rekordår för outletområde
Han är först ut när Tempo pilottestar hybridlösning
Mode och inredning till Väla
Nyemission och besparingar för förlusttyngt Nelly
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.079