23948sdkhjf

Grundarna om fusionen: ”Kommer att göra oss starkare”

Last mile-jättarna Budbee och Instabox aviserade under måndagen att de går samman och bildar det nya bolaget Instabee.
De två budbolagens dagar startade 2015 respektive 2016 och har gått från att bara verka i Sverige till att ha tagit marknadsandelar i fem länder var.

Instabox omsatte omkring 755 miljoner kronor förra året, och har sedan grundandet adderat Norge, Danmark, Nederländerna och Tyskland till sin lista av länder med hemleveranser och paketboxar. Bu...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Nu lanseras danska skönhetsjätten i Sverige
Efter branden: Jula och Willys återvänder till nya lokaler på samma plats
Försäljningsrekord för Revolutionrace
Byggmax spår fortsatt mycket svag marknad
H&M hyvlar i 60 butiker
Padelbutik plockar ner skylten
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125