23948sdkhjf

Novemberjippot gav mersmak: ”Shoppingjätte vill bli mer digifysisk”

Som många av sina hyresgäster lever Westfield Mall of Scandinavia i Solna ut sina digifysiska drömmar med nya smarta verktyg och event. Liveshoppingarrangemanget i november blev ett första test på hur framtidens näthandel kan komma att se ut.
Arrangemanget, som blev en blandning av nyhetsinslag, underhållning och tävlingar drog en blandad publik som fick se kändisar som Theoz och Keyyo live. Catarina Johansson Tosic, marknadschef på Unibail-Rodamco-Westfield, är nöjd med arrangemanget som kommer att följas av fler. 

– I den nya setupen har vi investerat i den senaste tekniken för ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Kjell & Company öppnar, stänger och flyttar
Babybranschen i kris – nu även Bonti i rekonstruktion
”Staten måste säkra butikernas hantering av kontanter”
Apotea: ”Anpassa transportförpackningar till e-handeln”
Samarbete och pandemi islossning för snabbväxande skokedja
Återbrukspionjär storsatsar i Malmö
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.079