Arrangemanget, som blev en blandning av nyhetsinslag, underhållning och tävlingar drog en blandad publik som fick se kändisar som Theoz och Keyyo live. Catarina Johansson Tosic, marknadschef på Unibail-Rodamco-Westfield, är nöjd med arrangemanget som kommer att följas av fler.
– I den nya setupen har vi investerat i den senaste tekniken för ...
Novemberjippot gav mersmak: ”Shoppingjätte vill bli mer digifysisk”
Som många av sina hyresgäster lever Westfield Mall of Scandinavia i Solna ut sina digifysiska drömmar med nya smarta verktyg och event. Liveshoppingarrangemanget i november blev ett första test på hur framtidens näthandel kan komma att se ut.
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer