23948sdkhjf

De vässar sina fygitala verktyg – spär på snittkvittot

Först kom multikanal som blev omnikanal och för att uppfattas som superdigital satsade handlarna på elektroniska betallösningar och digital marknadsföring i butikerna. Nu växer fygital som på allvar flätar samman fysiskt och digitalt i handeln.
Den stora amerikanska varuhuskedjan Macy’s går all in på utvalda möbelavdelningar i sina varuhus. Med hjälp av 3D- och mobil AR-teknik (Augmented Reality) kan kunden virtuellt testa möbler, färgsättning och olika möbleringar i sitt eget hem före inköpet.

Kunden knappar själv in rummets dimension med detaljer och testar själv olika lösningar. Den v...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094