23948sdkhjf

Digitala lösningar gör QR-koden het igen

Med ökad användning av digitala lösningar har en nygammal favorit vaknat till liv igen. Intresset för QR-koder växer snabbt i handeln.
QR-koden, från engelskans quick response, utvecklades i Japan i början av 1990-talet. När den på allvar började användas i Sverige för drygt 10 år sedan hade den en ganska statisk funktion; skanningen gjordes med hjälp av en speciell app och koden ledde ofta till en statisk hemsida.

QR-specialisten MyQR i Hultsfred har följt utvecklingen sedan 201...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Motonets nästa jättevaruhus till Örebro – ”Ett toppenläge”
Babykrisen lämnar ett tomrum: ”Vi följer utvecklingen noga”
Uppåt för apoteksbranschen men lönsamheten är låg
A Day’s March öppnar nytt på Södermalm
Här är Årets köpmän på Pressbyrån och 7-Eleven.
Kjell & Company öppnar, stänger och flyttar
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.109