23948sdkhjf

Digitala lösningar gör QR-koden het igen

Med ökad användning av digitala lösningar har en nygammal favorit vaknat till liv igen. Intresset för QR-koder växer snabbt i handeln.
QR-koden, från engelskans quick response, utvecklades i Japan i början av 1990-talet. När den på allvar började användas i Sverige för drygt 10 år sedan hade den en ganska statisk funktion; skanningen gjordes med hjälp av en speciell app och koden ledde ofta till en statisk hemsida.

QR-specialisten MyQR i Hultsfred har följt utvecklingen sedan 201...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Padelsatsningen på Väla i konkurs
Motonet öppnar första svenska varuhuset
Detaljhandeln fortsätter backa i oktober
Ringlande köer till Chiquelles nyinvigning i Täby
H&M:s aktie faller efter granskning
Värvas till Bergendahl Home – ska vara med och forma ny ledning
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.141