23948sdkhjf

Här är Bolists nya koncept

Ny profilering har rullats ut i över 60 butiker.

Visionen om en tydligare kedjeidentitet som kommunicerades för ett år sedan har implementerats i drygt 60 av Bolist 175 butiker. Under 2023 fortsätter omdaningen med ytterligare 60 butiker.

– Vi kan redan nu se en mätbar förändring gällande en ökad försäljning och kundnöjdhet hos de butiker som ställt om under året. Det har blivit lättare för våra kunder att hitta och få ännu bättre hjälp i butikerna, säger Marie Andersson, ansvarig för butiks- och tjänsteutveckling på Bolist.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Matas om intåget i Sverige: ”Vi vill vara en del av tillväxten digitalt”
Minskad efterfrågan pressar Footway
Elgiganten värvar från Plantagen
Vila återöppnar
Fortsatt ökning av konkurser i detaljhandeln
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094