23948sdkhjf

Aller Media: ”Redo för nya uppköp inom e-handel”

Med en räckvidd på tre miljoner kvinnor varje vecka vill Aller Media slå sig in på e-handelsmarknaden på allvar. Mycket tyder på att nästa förvärv blir inom området hälsa.
– Vi vill erbjuda produkter och tjänster som vi vet att vår målgrupp älskar. Där kommer e-handeln in i bilden, säger Lotta Cederbom, vd för svenska Aller Media-koncernen.

Kvinnan först, så lyder Aller Medias nya strategi, ”både inom och bortom media”. Bortom media syftar på bolagets relativt nya satsning på e-handel.

Sedan 2019 är den traditionel...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Onlinehandel – här är listan på vilka län som näthandlar mest
Blank the Hub öppnar i Helsingborgs centrum
Fortsatt ombyggnad i kulturminnesklassat shoppingcentrum
Kliver in hos Meds
Uppstickare drar igång egen e-handel för hudvård
Får ansvar för utvecklingsarbete och it-drift hos apotekskedjan
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.111