Kanske var pandemin den tändande gnistan. Efter mycket hemmasittande var längtan efter upplevelser dåligt mättad och handelsplatser och köpcentrum såg till att fylla sina tomma butikslokaler med aktiviteter.
När Cross Reality drog igång sin verksamhet 2018, strax före pandemin, tyckte man sig se en lucka på virtual reality-marknaden. Entreprenören...
VR och AR: ”Spelsug skapar mervärde för både kund och butik”
Suget efter spel och upplevelser på köpcentrum och handelsplatser fortsätter att öka. Det säger Malmöföretaget Cross Reality som står inför nästa lansering som handlar om VR-rekreation.

VR-spel blir allt vanligare i det växande utbudet av upplevelser i handeln. Foto: Pressbild/ Cross Reality
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer