23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Synsam lanserar nytt exklusivt koncept: ”Någonting helt annat”

Valnöt, smaragdgrönt och världens lyxigaste bågar – Synsam utökar sin portfölj med NK Eyewear & Optics, ett fristående koncept på NK i Stockholm.

Synsam Group lanserar ett helt nytt premiumkoncept på Nordiska Kompaniet i Stockholm. Under namnet NK Eyewear & Optics slår optikkedjan i dag upp portarna till en 47 meter lång glasögonbutik i varuhusets entréplan – fylld med exklusiva märken, avancerad ögonvård och personlig stilrådgivning.

Satsningen beskrivs som en ny lyxdestination inom optisk retail, med över 1 400 bågar från exklusiva varumärken – däribland Tom Ford, Celine, Dior, Loewe och Oliver Peoples.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157