23948sdkhjf

Trustvoice-grundaren: Därför är omdömen en guldgruva för din verksamhet

Kundomdömen har blivit affärskritiska – inte bara för att bygga förtroende utan för att driva tillväxt. Det menar Kristofer Arwin, vd för Trustvoice.
Tidigare i år meddelade Testfreaks att man planerar att expandera utomlands. I samband med expansionen presenterade man även en varumärkesuppdatering, som bland annat innebar ett namnbyte till Trustvoice. Beslutet, enligt vd:n och grundaren Kristofer Arwin, handlade egentligen om en sak: förtroende.

– Att prata om recensioner är att bara skrapa på...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063