23948sdkhjf

Parfym.se om framtiden och nya flaggskeppet: ”Inte bara produkter”

Med en ny butik mitt i city vill doftjätten nu skapa en fysisk upplevelse utöver det vanliga och samtidigt befästa sin position på marknaden.
2024 var lite av ett strategiskt mellanår för Parfym.se. Efter rekordåret 2023 med 280 miljoner kronor i omsättning – har fokus legat på att forma de kommande fem åren. I centrum: närmare kundrelationer, ett tydligare doftfokus och en fysisk expansion i det som fortfarande är en pressad skönhetsmarknad.

– Det är inte högkonjunktur just nu, av den ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125