2024 var lite av ett strategiskt mellanår för Parfym.se. Efter rekordåret 2023 med 280 miljoner kronor i omsättning – har fokus legat på att forma de kommande fem åren. I centrum: närmare kundrelationer, ett tydligare doftfokus och en fysisk expansion i det som fortfarande är en pressad skönhetsmarknad.
– Det är inte högkonjunktur just nu, av den ...
Parfym.se om framtiden och nya flaggskeppet: ”Inte bara produkter”
Med en ny butik mitt i city vill doftjätten nu skapa en fysisk upplevelse utöver det vanliga och samtidigt befästa sin position på marknaden.

Parfym.se öppnar flaggskeppsbutik i Stockholm. Vd Jonas Häggqvist (vänster), Retailchef Malin Magnusson (mitten), marknads- och e-handelschefen Lina Hasic (höger) Foto: Julia Viklund
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration