23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Powers bonussystem underutnyttjat – ”Det känns fel”

Powers bonussystem är underutnyttjat – och kedjan hoppas nu att de 68 miljoner kronor som klubbmedlemmarna har innestående ska locka in dem under högsäsongen. 

Elektronikkedjan Power har fått mycket uppmärksamhet för sin reklamkampanj kopplat till barnafödande. Där har över 350 par hört av sig för att inkassera en bonus sa vd:n Magnus Kreuger till Dagens Handel nyligen.

Däremot verkar medlemmarna i kedjans kundklubb, Mypower, inte ha samma nivå av iver för att lösa in sina bonusar. Kedjan erbjuder två procent av pengarna tillbaka att handla för när kundklubbsmedlemmarna köper varor från Power. Just nu har de runt 68 miljoner kronor innestående att handla för.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.046|