23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Smygläsning lockade branschfolk

NKs nya livsstilsmagasin Stil lanserades på tisdagskvällen med smygläsning och mingel i Ljusgården. Jan Gradvall, som medverkar som kulturskribent i Stil, spelade sina favoritplattor – mycket 70-tal.

Konkurrenter, designers, reklamfolk och journalister mötte upp, åt, drack och lät sig imponeras av premiärnumret, som innehåller välgjorda reportage om mode, inredning, kultur, mat och annat som hör till livets glädjeämnen. - Vi vänder oss till NKs bästa kunder, och idén är att lyfta fram hela NKs erbjudande. Upplagan blir 110 000, och tidningen skickas hem till kunderna, berättar Johan Månsson, som drivit projektet. I minglet träffade Dagens Handels reporter Joakim Holmstrand från MQ: - Det här är inspirerande. En riktigt bra kundtidning är ett fantastiskt sätt att tala med de viktigaste kunderna.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109