23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Målet: Inte en missnöjd kund

Täby centrum vill ha hundra procent nöjda kunder. Därför startar man nu vad som kan kallas landets största utbildningssatsning för ett köpcentrum. Närmare 2 000 anställda och butikschefer ska svetsas samman för att möta den allt tuffare konkurrensen.

– Är ni beredda att ta ansvar för hundra procent nöjda kunder sommaren 2006? – Ja! – Men det startar inte 2006 utan det startar nu. Är ni beredda på det? – Ja! Det liknar närmast ett väckelsemöte när utbildningsledaren Mats Lewin från konsultföretaget Skandinaviska ledningsgruppen, SLG, peppar ett fyrtiotal butikschefer som samlats i SF-bion i Täby centrum. I flera omgångar de senaste veckorna har butikschefer och anställda samlats i biografen för kick off-möten för projektet ”100 %”. Köpmannaföreningen har tillsammans med centrumledningen och fastighetsägaren Rodamco beslutat sig för en satsning som ska se till att Täby centrum har den bästa servicen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093