23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Handelns kampanj prisad

Runda Upp-kampanjen som pågick stort under julhandeln prisades under onsdagskvällen.

”Runda Upp för Röda Korset” utsågs till årets bästa sponsrings- och eventprojekt inom kategorin social/humanitär, vid tävlingen Gyllene Hjulet. – Det känns jätteroligt och nu ser vi fram emot en ny kampanjperiod i maj, säger Maria Sandow, kanslichef på Svensk Handel Stil som är engagerad i kampanjen. Totalt har Röda Korset fått in 2 445 280 kronor på kampanjen. I maj drar en ny kampanjperiod igång och förhoppningen är att än fler butiker ska gå med i Runda Upp. Gyllene Hjulet arrangeras av Sponsrings- och Eventföreningen, och hölls i år för tionde gången.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.074