23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Mindre intresse än väntat för Madonna och H&M

Det blev ingen storrusning till H&M när musikern Madonnas klädkollektion lanserades under torsdagen.

Ett trettiotal variationer av plagg och accessoarer designade av stjärnan finns på H&M världen över, men i Sverige blev det ingen rusning till butikerna. Kläderna kommer att finnas i butikerna under en längre tid än andra plagg som gjorts i mindre serier av kända designers. Dessutom rullas kollektionen ut till samtliga H&M-butiker, inte bara till ett fåtal som varit fallet tidigare. Vid H&M på Hamngatan i Stockholm, en av H&M:s flaggskeppsbutiker, köade ett hundratal personer på torsdagen för att köpa plaggen. Då Viktor & Rolfs kollektion lanserades köade drygt 200 personer utanför samma butik.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.096