23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Fjällräven bäst på varumärkesvård

Fenix Outdoors välkända fritidsvarumärke Fjällräven är bäst på att vårda sitt varumärke av de nordiska företagen, enligt Groth & Co.

Varumärkeskonsultbolaget Groth & Co delar ut Signumpriset en gång per år till det nordiska företag som bäst vårdat sitt varumärke långsiktigt. Det är 15:e året i rad som priset delas ut under branschevenemanget Varumärkesdagen. – Fjällräven har visat hur ett gediget varumärkesarbete är en framgångsfaktor som bär över generationer. Juryn uppskattade särskilt att man inte lockas att modernisera Fjällräven-figuren, utan stått fast vid den gamla välkända utformningen, säger Lars Göransson, Marketing Director vid Groth & Co. Groth & Co är ett av Sveriges största konsultföretag med inriktning mot patent- och varumärkesfrågor. Tidigare har bland andra Ramlösa, Bang & Olufsen, Absolut Vodka, Tetra Pak, Ica och Marimekko fått priset.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|