23948sdkhjf

Åhléns fokuserar på hemmet

Åhléns City Stockholm lanserar den första etappen av en ny hemavdelning om totalt hela 3 600 kvadratmeter på plan två i varuhuset.
I första skedet lanseras en avdelning för Kök och Glas och Porslin. Det nya våningsplanet ska innehålla totalt 165 varumärken, som presenteras i hemmiljö. Nya varumärken i första etappen blir bland andra Riedel, Laguiole, Tokyo design, Mikaela Willers, Gerbera, Klässbol, Rif Design, Sthål, Marlux, Bungalow och Iris Hantverk . Andra nya satsningar är bland annat ett show-kitchen med gästkockar, personal shoppers för inredning samt en tjänst för hemleverans av möbler.

– Vår målgrupp är mitt i livet med familj och karriär och de efterfrågar allt för hemmet under ett och samma tak. De ser hemmet som en spegling av sin personlighet och inreder med en mix av skandinaviskt och internationellt, nytt och gammalt, billigt och dyrt och förnyar sig tydligt efter säsong och trender. Här spelar Åhléns en viktig roll då vi erbjuder kunderna inspiration och ett varierat, modernt utbud i olika prisklasser, säger Daniel Karlsson , varuhuschef Åhléns City i Stockholm.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079