23948sdkhjf

Zlatan och Samsung i nytt samarbete

| Av Nils Montan Lund | Tipsa redaktionen

Samsung Norden och Zlatan lanserar ett långsiktigt samarbete, som inleds under våren.

Samsung Norden och Zlatan Ibrahimovic inleder ett flerårigt samarbete under konceptet ”What’s next?”, där den svenska fotbollsstjärnan kommer att utmana och testa Samsungs produkter på helt nya sätt.
- Samsung älskar att utmana vad som är möjligt att göra med hjälp av teknik. Vi får ständigt frågan vad som blir nästa stora innovation. För oss finns det få personer som förkroppsligar ordet innovation som just Zlatan. Både på och utanför planen har han gjort saker som vi aldrig sett någon göra förut. Dessutom är han, precis som Samsung, van att få frågan: ”Vad blir nästa grej?”. Vi är spända på att se vad som händer när innovatören Zlatan utmanar och använder vår teknik på helt nya sätt, säger Eva Carrero, Corporate, Marketing Director på Samsung i Norden.

Läs också: Global Samsungdirektör: Mobil säkerhet har aldrig varit viktigare

"Jag är ett teknikfreak"

Zlatan själv kommenterar samarbetet så här:
- Jag är ett stort fan av Samsung och den innovation de gör. De får det omöjliga att bli möjligt. Personligen är jag ett teknikfreak. Jag vill ha all den senaste tekniken. Som tur är jobbar jag ju nu med världens bästa teknikföretag, så jag är i goda händer.

"Ser inga begränsningar"

Samarbetet beskrivs som långsiktigt och kommer att inledas under våren.
- För mig är teknik framtiden. Jag ser inga begränsningar för teknikutvecklingen på samma sätt som jag inte ser några begränsningar för mig själv. Både jag och Samsung utmanar hur saker görs och tillsammans kommer vi få möjligheten att inspirera människor till att tänka på framtiden och utmana sig själva, säger Zlatan.

Håll dig uppdaterad med Dagens Handel
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

DEBATT
”Dags att omvärdera vad en butik är”

Peter Scherr på Popup Agency i en debattartikel om att butikslokaler bör ses som ytor för marknadsföring.

Årets julklapp om Elon får välja

Böter för Bauhaus för skyltar utan bygglov

På nytt jobb
Sportkedja med ny marknadschef

Hit flyttar Skapa glädje

Varumärkespris till hemelektronikkedjan

Nyhetsbrev

Flygplatsbutik för Newbie

Arkiv

MQ byter namn till Marqet

Samtliga 119 butiker ska göras om nästa år. Här kan du kika in i nya butiken.

Marimekko och Uniqlo i nytt samarbete

Så mycket ökade Jysks e-handel i fjol

Det går bra för Walmart – jätten höjer prognosen

Matsatsning i Grosvenors köpcentrum

Vd:n om Marqet: Vi är medvetna om att vi har en resa att göra

Enligt Ingvar Larsson kommer det att bli en bättre helhetsupplevelse för kunden när MQ blilr Marqet.

Lindex huvudägare i nytt underklädesmärke: ”Ska skapa tillväxtmöjligheter”

Rejäl tillväxt digitalt för Lexington company

Ny e-plattform tynger Clas Ohlsons oktober

Nike plockar bort sina produkter från Amazon

Boozt skriver ned prognos

Två Stadium-öppningar samma dag i samma stad

Här öppnar ÖoB nytt varuhus

Lågpriskedjans höjer etableringstempot i storstadsregionerna.

Nu fälls Jollyroom: "Sviker konsumenterna"

Så mycket väntas julhandeln öka – får skjuts av gynnsam kalender

Ökning med 3,0 procent jämfört med 0,1 procent i fjol.

Lyko får arbetsplatsutmärkelse

Ökning för Synsam:"Stort fokus på ögonhälsa"

Han förenar tre kedjor i en butik

Kinnevik drar sig ur tysk möbelsajt

Sålde för 41,7 miljoner på en dag – nytt rekord för Gekås

Sängtillverkare fortsätter satsa på fysiska butiker

På nytt jobb
Finanschef blir vd

Nu separeras RNB

Skönhet ökade mest i e-handeln

På nytt jobb
Köpcentrumjätte utser ny vd

Webhallens förra vd vill gamifiera handeln

Leveranser sänkte Zetadisplays omsättning

På nytt jobb
Ny på Jysk

På nytt jobb
Från Coop till Kronans apotek

Se alla Företagens egna nyheter

E700: Smart och modernt kassa- och betalsystem

Har du etiketter till årets största shoppingsäsong?

Bärkassar som skapar merförsäljning – 3 tips för din bärkassedesign

Presentinslagning: 3 goda råd huvudkontoret bör överväga

Presentpapper till julen 2019 – den hållbara julen

Din unika produkt förtjänar en unik etikett

3 tips på miljövänligt emballage utan merkostnader

Miljövänligt emballage – känn dina certifieringar

Namnskyltar för professionell användning i din butik

Tanums kommun installerar wifi besöksräknare i Fjällbacka

Hållbar förpackningslösning till Eplehuset

Miljö och kvalitet i fokus hos Filippa K

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Sju av tio vill näthandla med Swish – bland nyheterna i Ecster Pay 2.0

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 t...

Sänd till en kollega

0.196