23948sdkhjf

Tema: ”Porta kunder som returnerar ofta är fel väg att gå”

Samtidigt som konfektionsjättar väljer att porta kunder som returnerar mycket visar studier att dessa kunder bidrar mest till e-handelns lönsamhet.
Fri frakt och fria returer har länge varit en del av e-handelns dna. När provrummet hamnade i hemmet var fria returer ett sätt för e-handlarna att öka servicen och skärpa konkurrensen mot den fysiska handeln. Även om klädförsäljningen i januari i år dalade med 28 procent och skoförsäljningen minskade med 20,5 procent jämfört med 2020 står konfektio...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094