Jarno Vanhatapio, Na-kd:s grundare och vd, var en av flera talare under Habit Modebranschens Dag. Han lanserade e-handeln 2016 och i fjol omsatte bolaget drygt 1,9 miljarder kronor.
– Under den här resan har vi omdefinierat Na-kd flera gånger. Vi var en plattform från början och är nu helt klart på väg att bli ett varumärke, sade Jarno Vanhatapio ...
Na-kd:s vd om planerna framåt: ”Det här kommer vi försöka göra jättestort”
Jarno Vanhatapio om potentialen i secondhandsegmentet, utbyggnaden av lager, app-driven tillväxt och hur modebranschen ska bli mer hållbar.
”Vi hoppas att politiker kommer slå ner hårt på hållbarhet. Na-kd kommer lobba för att den här branschen ska bli grön, då vet vi att vi blir av med en massa konkurrenter som inte kan göra mode lika hållbart som vi.” Foto: Evis Renander
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration