23948sdkhjf

Christopher Thour om nya lanseringen: ”Våga testa en del av Kjell & Companys dna”

När kundströmmarna ändrar riktning och marknaden förändras måste handeln följa med. Så resonerar detaljhandelskedjan Kjell & Company som står i startgroparna med lanseringen av sitt nya samarbete med Skistar.
När vintersäsongen på allvar drar in över landet kan fjällturisterna glädja sig åt att kunna komplettera utrustningen mitt i backen. I ett samarbete med Skistar kommer Kjell & Company då att öppna pop-up-piloter på 14 skidanläggningar i Vemdalen, Sälen, Åre, samt norska Trysil och Hemsedal.

I minibutikerna ska det inte bara finnas det vanliga ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Kvinnliga detaljhandlare i fokus i ny forskning
Ska ha Netonnets kundkommunikation i fokus
Kliver av vd-posten hos e-handlaren efter tre år
Dramatisk konkursökning i handeln
Fristående kedja blir ny medlem hos Bolist
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.11