23948sdkhjf

Molly & My satsar på Sverige



I början av november lanserade danska e-handlaren Molly & My en svensk webbutik. Med ett sortiment av dam- och barnmode, skönhets- och inredningsprodukter från ett stort antal skandinaviska varumärken, huvudsakligen danska,  gör e-handlaren därmed en större satsning i Sverige.

–Det har krävts ett rejält arbete och en översyn av vår verk...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Nordby över fyra miljarder igen – siktar på rekord 2023
Mode och inredning till Väla
Nyemission och besparingar för förlusttyngt Nelly
Footways försäljning rasar
Nu satsar entreprenören bakom digitalt optikkoncept på butiker
Apotekets e-handelsförsäljning minskar – investeringar tyngde resultatet under fjärde kvartalet
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094