Säljer ”grisen i säcken” – möt företaget som tar nytt koncept på turné
Med tusentals nyfikna besökare vid varje pop-up tar företaget King Colis konceptet ut i Europa. Istället för att expandera till permanenta butiker vill vd:n Killian Denis att företaget förblir rörligt – ”lite som när cirkusen kommer till stan”.
Klockor, en guldtacka eller ett trepack strumpor – skulle du våga chansa på vad du kan få? Dagens Handel har tidigare berättat om företaget som tar tillvara på de miljontals paket som försvinner varje år genom att köpa upp bortkomna e-handelspaket. Dessa säljs sedan vidare under en begränsad tid i olika europeiska köpcentrum – eller via King Colis ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration