23948sdkhjf

Kärleken till checkouten uteblir – därför faller köpen bort i kassan

Många webbutiker glömmer att optimera kassan, trots att det ofta är där köpet avgörs. E-handelsexperten Patrik Müller ser hur betaltrender förändras snabbt – och hur rätt lösning kan göra hela skillnaden.
Checkouten är lika självklar som produkten i sig. Men det kan vara svårt att avgöra om ens egen checkoutlösning verkligen är i linje med det man vill uppnå. Det menar Patrik Müller, e-handelsexpert på Nets.

– Jag skulle säga att checkoutdelen ofta är något som får lite för lite kärlek bland många webbutiker. Man kollar inte om lösningen man en gån...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141