23948sdkhjf

Emv-boomen: Därför väljer fler kedjor att sälja egna produkter

Kunderna blir allt mer lojala mot butikernas egna märken. I takt med att pris och kvalitet prioriteras högre väljer fler kedjor att satsa på egna varor.
Allt fler aktörer inom sällanköpsbranschen satsar på egna märkesvaror – en trend som drivs av jakten på högre marginaler, större kontroll och starkare kundrelationer. Branschorganisationen Svensk Handel har under en längre tid följt utvecklingen.

– Det korta svaret är ja. Allt fler har nu egna varumärken, ofta vid sidan av andra varumärken, bekräf...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Annons
Annons
Annons

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093