23948sdkhjf

Synsam tar över Lindexmodell

Optikkedjan Synsam inleder ett samarbete med modellen Vendela Kirsebom som senast synts i reklam för Lindex. Kedjan ska sälja glasögon designade av henne under märket Vendela.

Under vintern har Vendela Kirsebom samarbetat med Emma Wiklund för att marknadsföra Lindex. I samma veva som märket Vendela ställs ut på diskarna lanserar också Synsam glasögonbågar från Hugo Boss i sina butiker. – Vi ser ständigt över vilka varumärken som säljs i våra butiker. Trender kommer och går och moden förändras. Det känns väldigt spännande att nu kunna presentera ett etablerat och välkänt varumärke som Hugo Boss tillsammans med det unga, oprövade men väldigt spännande märket Vendela, säger Gunnar Harbom, vd för Synsam. Sedan tidigare har man också ex-modellen Efva Attlings glasögon i Synsams butiker. Synsam har 154 butiker Sverige.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078