23948sdkhjf

Online Brands ökar: ”Vi tror starkt på vår förvärvsagenda”

E-handelsbolaget Online Brands Nordic, som i april förvärvade barnklädesbolaget Nordic Kidswear med varumärket Isbjörn of Sweden och underklädesföretaget Bread & Boxers i januari, ökade sin omsättning med drygt 10 procent till 61,9 miljoner kronor under första kvartalet i år, januari till mars, jämfört med omsättningen för samma verksamheter un...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Jysk vänder blad: ”Har varit ett bra år”
Digitala lösningar gör QR-koden het igen
Modebutik stänger efter ett år
Här vill Eko öppna – hoppas ånyo på fastighetsägarnas och kommunens goda vilja
Omflytt i Lidingö Centrum ska stärka erbjudandet
Elons resultat försämras: ”Det är lätt att bli fartblind”
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125