23948sdkhjf

Al-Saffar om spelet bakom affären och hur han snabbt ska göra Åhléns lönsamt

Med en ny affärsmodell och utrullning av nya varuhus runt om i landet ska kedjan bli lönsam för första gången på 34 år.
Ayad Al-Saffar, koncernchef för Axcent of Scandinavia, köpte tidigare i år Åhléns. Nu berättar han för första gången om spelet bakom den stora affären. På Retaildagen delade han generöst med sig både om vad som gjort honom till den framgångsrika försäljare och entreprenör han är i dag och hur han nu ska vända den förlusttyngda varuhuskedjan.

– Jag...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Motonets nästa jättevaruhus till Örebro – ”Ett toppenläge”
Babykrisen lämnar ett tomrum: ”Vi följer utvecklingen noga”
Uppåt för apoteksbranschen men lönsamheten är låg
A Day’s March öppnar nytt på Södermalm
Här är Årets köpmän på Pressbyrån och 7-Eleven
Kjell & Company öppnar, stänger och flyttar
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125