23948sdkhjf

Al-Saffar om spelet bakom affären och hur han snabbt ska göra Åhléns lönsamt

Med en ny affärsmodell och utrullning av nya varuhus runt om i landet ska kedjan bli lönsam för första gången på 34 år.
Ayad Al-Saffar, koncernchef för Axcent of Scandinavia, köpte tidigare i år Åhléns. Nu berättar han för första gången om spelet bakom den stora affären. På Retaildagen delade han generöst med sig både om vad som gjort honom till den framgångsrika försäljare och entreprenör han är i dag och hur han nu ska vända den förlusttyngda varuhuskedjan.

– Jag...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.063