23948sdkhjf

Panos Papadopoulos gör comeback – nya varumärket bär hans efternamn

Badklädeskungen vill omdefiniera branschen när han i höst lanserar Papadopoulos.
Det har gått sex år sedan badklädeskungen, Panos Papadopoulos, sålde majoriteten av sitt varumärke Panos Emporio till norska Syversen efter att ha drivit det i 38 år. 

Panos Emporio växte internationellt och bolaget nådde som mest en omsättning på strax under 50 miljoner kronor. Panos Papadopoulos jobbade under sina nästan 40 år som vd, ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.089